לפני כמה שבועות, כמה חודשים אחרי שאמא שלי ז"ל נפטרה, כשחגגתי 59 ובמקביל התרחשו עוד כמה אירועים משמעותיים בחיי, הבשילה בי ההכרה שיש לי רצון חזק לעשות עוד משהו בחיים. משהו נוסף, מעבר לעיצוב, לכתיבה ולאספנות התקליטים.
שאלתי את עצמי: מה באמת בא לך לעשות? במה אתה הכי טוב?
והתשובה הייתה די ברורה.
אני וורבלי ויודע ואוהב לספר סיפורים.
יש לי ידע מוזיקלי עצום ותשוקה גדולה לשתף אותו.
אני מעצב גרפי מנוסה ויודע לייצר חומרים שיווקיים יפים ומדויקים לכל מיזם.
אני אוהב אנשים ויודע ליצור חיבורים.
אני תקתקן על, כנראה גם איש שיווק לא רע, ובעיקר אדם שמאמין באינטואיציות שלו ויודע לבחור את השותפים הנכונים לדרך.
אז אתמול הייתה יריית הפתיחה.
ערבים מוזיקליים אינטימיים וייחודיים על אמנים שאני אוהב ומעריך.
אני מספר, משתף בזיכרונות ובפרשנות האישית שלי, ולצידי מוזיקאי או מוזיקאית שמבצעים את השירים ומעניקים להם חיים חדשים.
אתמול התקיימה הופעת ההשקה של "כשזה עמוק" – ערב מחווה לקורין אלאל ז"ל.
איתי על הבמה, או יותר נכון בסלון ביתי, הייתה לימור בלס המופלאה – מוזיקאית אדירה וייחודית ויחד איתנו היו 45 חברים וחברות שבאו להקשיב, לשיר ולהתרגש.
היה ערב מדהים.
חוויה שלא אשכח.
התחושה הכי חזקה שלקחתי ממנו היא שאני מתחיל עכשיו משהו חדש.
משהו שנותן לי דרייב לקום בבוקר עם חיוך, גם בגיל 59.
וזו רק ההתחלה.
מצפות עוד הרבה הפתעות בהמשך ❤️




